Практичний психолог Чешик Раїса Вікторівна
- психологічну просвіту педагогічного колективу, учнів, батьків;
- консультативно-методичну допомогу всім учасникам навчально-виховного процесу з питань виховання дітей, підлітків, створення сприятливих психологічних умов для їх розвитку;
- психологічну профілактику – своєчасне попередження відхилень в становленні особистості, труднощів у між особистісних стосунках, розв’язання конфліктів;
- психологічне обстеження дітей та підлітків, умов навчання та розвитку, виявлення „дітей групи ризику”;
- здійснення психолого-педагогічних, психотерапевтичних заходів з метою усунення відхилень в психічному та особистісному розвитку школярів;
- надання психолого-педагогічної допомоги школярам, які перебувають у кризовій ситуації.
- в організації освітньо-виховного процесу;
- в організації та проведенні психолого-педагогічних консиліумів;
- в профорієнтаційній роботі;
- первинну профілактику алкоголізму, наркоманії, інших шкідливих звичок серед дітей, підлітків;
- спостереження за адаптацією під час переходу учнів 4 класів до старшої школи;
- спостереження за адаптацією під час переходу учнів середньої школи в старшу.
- виборі профілю навчання з рівнем індивідуального розвитку, пошуку, відбору, розвитку обдарованих дітей;
- вибір професійних намірів старшокласників з урахування їх здібностей;
- виявлення та обстеження учнів, які потребують соціально-педагогічної кореляції, надає їм психолого-педагогічну допомогу;
- роботі комісії з питань соціально-правового захисту дітей;
- формування психологічної культури учнів, вчителів, батьків.
Графік роботи практичного психолога
Понеділок 8.00 - 16.30
Вівторок 8.00 - 16.30
Середа 8.00 - 16.30
Четвер 8.00 -16.30
П`ятниця 8.00 - 16.30
Перева 12.00-12.30
Соціальний педагог Овчіннікова Марина Миколаївна
Забезпечує соціально-педагогічний патронаж дітей та молоді в системі світи, сприяє взаємодії навчальних закладів, сім'ї, служб у справах неповнолітніх соціального захисту, центрів соціальних служб для молоді, кримінальної міліції та інших підрозділів державних адміністрацій, органів місцевого самоврядування неурядових та громадських організацій - з метою ідаптації дитини до вимог соціального середовища і створення умов для її сприятливого розвитку.
Виконує функції:
• діагностичну:
вивчає та оцінює особливості діяльності і розвитку учнів (вихованців мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому неформальних молодіжних об'єднань; досліджує спрямованість впливу мікросередовища, особливостей сім'ї та сімейного виховання, позитивного виховного потенціалу в мікрорайоні та джерела негативного впливу на дітей і підлітків;
• прогностичну:
прогнозує на основі спостережень та досліджень, посилення негативних ти позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості учнячи групи, прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості;
• консультативну:
дає рекомендації (поради) учням, батькам, вчителям та іншим особам з питань соціальної педагогіки; надає необхідну консультативну соціально-педагогічну допомогу дитячим, молодіжним об'єднанням, дітям, підліткам, які потребують піклування чи знаходиться у складних життєвих обставинах тощо;
• захисну:
забезпечує дотримання норм охорони та захисту прав дітей і підлітків, представляє їхні інтереси у різноманітних інстанціях (службі у справах неповнолітніх, міліції, суді тощо);
• профілактичну:
переконує учнів її доцільності дотримання соціально-значимих норм правил поведінки, ведення здорового способу життя; сприяє попередженню негативних явищ в учнівському середовищі;
• соціально-перетворювальну:
надає соціальні послуги, спрямовані на задоволення соціальних потреб учнівської молоді; здійснює соціально-педагогічний супровід навчально-виховного процесу, сопіально-педагогічний патронаж соціально незахищених соціально незахищених
категорій дітей; сприяє соціальному і професійному визначенню особистості, дбає про професійне самовизначення та соціальну адаптацію молоді;
• організаційну:
координує діяльність й взаємодію усіх суб'єктів соціального виховання сприяє соціально-корисній діяльності дітей і підлітків; формує демократичну систему взаємостосунків в підлітковому середовищі, а також серед дітей і дорослих.
Сприяє розкриттю здібностей, талантів, обдарувань вихованців через їх участь у науковій, технічній, художній творчості. Залучає громадські організації, творчі спілки, окремих громадян тощо до культурно-освітньої, профілактично-виховної, спортивно-оздоровчої та інших видів роботи.
Займається профілактикою правопорушень серед неповнолітніх. Дотримується педагогічної етики, поважає гідність особистості дитини, захищає її від будь-яких форм фізичного або психічного насильства, запобігає вживанню ними алкоголю, наркотиків, іншим шкідливим звичкам, пропанує здоровий спосіб життя. Постійно підвищує свій професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру.
Коментарi