/Files/images/nush/зображення_viber_2023-09-18_13-58-30-236.jpg

Нова українська школа– ключова реформа Міністерства освіти і науки України. Новий зміст освіти, заснований на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації людини в суспільстві.

Робота Нової української школи базується на засадах особистісно-орієнтованої моделі освіти. У рамках цієї моделі школа максимально враховує права дитини, її здібності, потреби та інтереси, реалізуючи принцип дитиноцентризму.

Основні принципи особистісно-орієнтованої моделі освіти:

- повага до особистості;

- доброзичливість і позитивне ставлення;

- довіра у відносинах та стосунках;

- діалог-взаємодія-взаємоповага;

- розподілене лідерство ( право вибору та відповідальність за свій вибір);

- принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов`язань, обов`язковість виконання домовленостей)

Процеси розвитку, виховання і соціалізації в Новій школі покликані зробити випускника конкурентоздатним у ХХІ столітті.

У 2023/2024 навчальному році 4 класи навчається за програмою "Інтелект Ураїни" за стандартами НУШ.

Вчителі, які навчають учнів НУШ пройшли обов'язкові етапи підвищення кваліфікації (Наказ МОНУ від 15.01.2018 р. № 34та№36) та ознайомилися з Державним стандартом початкової освіти та методиками компетентністного навчання. Всі отримали відповідні сертифікати.

Вчителі 1-х класів організували освітній простір Нової української школи. Класні кімнати мають у наявності вісім навчальних осередків де передбачено місце для організації настільних ігор з необхідним обладнанням, у тому числі, килимок на підлогу для сидіння та гри, крісла-пуфи,дитяча класна бібліотечка, стенди для змінних виставок дитячих робіт, куточок усамітнення,тощо. З першого дня у школі педагоги були зорієнтовані на особистість кожного учня: намагалися якомога детальніше дізнатися, що очікують діти від школи, що їм лячно, на що сподіваються. На інтерактивних уроках за основні форми роботи вчителі беруть групові, у ході яких учні мають змогу спілкуватися. Широко застосовуються методи викладання, засновані на співпраці (ігри, проєкти – соціальні, дослідницькі, експерименти, групові завдання тощо). Учні залучалися до спільної діяльності, що сприяє їхній соціалізації та успішному перейманню суспільного досвіду. Під час такого спільного пошуку, здійснюється обмін думками, знаннями, учні мають можливість висловлювати своє емоційне ставлення, відбувається рефлексія та вербальне оцінювання здобутих результатів.

Освітній простір вибудовувався навколо особистості. У такому просторі діти почувають себе затишно та радісно, мають можливість розвивати свої соціальні та академічні навички.

День в учнів починається з «ранкового кола» — з учителькою діти говорять про минулі вихідні, про настрій і, зрештою, про все цікаве, чим хочуть поділитися. Вчителі допомагають розкрити та розвинути здібності, таланти і можливості кожної дитини на основі партнерства між учителем, учнем і батьками.

4-В ранкове коло

/Files/images/nush/Doc1.jpg

2-Б урок читання на тему: "Йдуть до школи школярі. М. Сингаївський «До школи».

/Files/images/nush/2б Йдуть до школи школярі МСингаївський До школи.jpg

4-Б виховна година "Шлях до ПЕРЕМОГИ"

/Files/images/nush/4-Б виховна година Шлях до ПЕРЕМОГИ.jpg

Вчителі 5-6-х класів прийняли естафету впровадження реформи НУШ. Навчання у цих класах передбачає впровадження інноваційних підходів до структури та змісту навчання. Нормативними документами встановлено чіткі орієнтири, за якими учні розбудовують власні компетентності: здобувають знання, розвивають вміння та формують ставлення. До того ж типовий навчальний план стає варіативним – учителі самі обиратимуть предмети та інтегровані курси з урахуванням побажань учнів. Самі ж педагоги отримують повну академічну свободу.

/Files/images/nush/зображення_viber_2023-09-18_14-09-04-014.jpg

STEM-методи навчання

STEM-підхід до організації навчального процесу, при якому головна увага надається науці, технологіям, математиці та інженерії. В окремих програмах до цих дисциплін додається мистецтво (STEAM), література та читання (STREAM), музика (STEMM). Базові постулати STEM-освіти:

- Практика. Учні виконують конкретні завдання, що дозволяє краще засвоїти теоретичний матеріал.

- Дослідницький підхід. Працюючи в польових або лабораторних умовах, школярі наочно спостерігають, як відбуваються різні процеси.

- Візуалізація. Використання засобів візуалізації допомагає навчитися чітко подавати ідеї, пропозиції та завдання.

- Командна робота. Працюючи над проєктом разом, діти розвивають комунікаційні та організаційні навички.

- Інженерія. Вивчення основ інженерії та природних причинно-наслідкових зв’язків необхідне для гармонійного розвитку людини майбутнього.

STEM-освіта допомагає ефективніше засвоювати матеріал, робить навчальний процес цікавішим.

/Files/images/nush/Урок 1. 5 -Б клас.jpg

/Files/images/nush/Кадр 4.jpg

Шкільний простір

/Files/images/zagayko/nush/68742391_2409003462710551_6782554732561956864_o.jpg /Files/images/zagayko/nush/69290780_2409025099375054_4691679956114079744_o.jpg

/Files/images/nush/IMG_5758.JPG

Концепція Нової української школи(завантажити)
Наказ МОН № 283 від 23.03.2018 року"Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи"

Наказ МОН № 813 від 13.07.2021 року

Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів третіх і четвертих класів Нової української школи

Наказ МОН №289 від 01.04.2022

Про затвердження методичнихрекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів,які здобувають освіту відповідно до новогоДержавного стандарту базової середньої освіти

Вчителі НУШ працюють за типовими освітніми програми:

- для 1-2 класів Типова освітня програма (за керівництвом Савченко О.Я.), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22

- для 3-4 класів Типова освітня програма (за керівництвом Савченко О.Я.), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22

- для 5-6 класів Типова освітня програма, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 19.02.2021 №235

Кiлькiсть переглядiв: 5322

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.